mandag 11. juni 2012

GJENBRUK :) Fra Paller til hagemøbler

Har hatt noen slappe og rolige dager etter at jeg ble operert, men nå har formen kommet seg..
Men mens man bare sitter opp/ned i sofan så dukker det alltid opp ideer, så ser man på nette og da får man enda mere ideer.....
Og denne gangen er det hagemøbler..... Hvorfor ikke bare bruke paller, og vips der står hagemøbler klar, man sparer penger og miljø... Gjenbruk på nesten alt....
Legger litt bilder igjen her, så får du se hva man har gjort de siste få dagene :)
Hagemøblene ble innviet på Lørdagskvelden med gode venner ...

Mannen min har vært å hentet europaller til meg.
Fant frem malings rester jeg hadde og satte i gang :)


Da var sofabenket malt med utvannet maling i fargen Nord og patenert med fargen brun og turkis :)

Da var madrassen og putene kommet på.... Koselig solhjørne.

Pallebordet mitt :)
Brukte 2 paller her, matte dele dem opp, fordi jeg ville at bordet skulle være litt smalt.
Så laget jeg bord plate av gammel palnk og drivved.
Hadde drivved rundt bordet også bare for å få frem litt mer detaljer, og at man kan bruke det man har... Bokstavene har jeg kjøpt på bohus..  
Tror det er bosktavene,madressen og de små svarte naglene i bordet jeg har brukt penger på i dette prosjekte... Litt over 200 kr for alt.

Slik ble slutt resultate :)
Og her kommer det til å bli mange koselige dager og kvelder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar