tirsdag 29. mars 2011

En reise i Norge :)




Da sitter jeg her i Fagre Stryn..
Er på besøk til søss&co. 2 år siden siste vi har sett hverandre, så det var utrolig godt :)
Så vi har vært skikkelig skravlebøtter :)

Jeg tenker over hvor heldig jeg er å møte så mange fantastiske mennesker rundt omkring i Norge.. Jeg er overveldet med alt jeg har opplevd i de siste dagene..
Reiste til Bergen onsdag i forrig uke, og på flyplassen ble jeg tatt godt imot av Birthemor :)
Fikk oppleve og se Bergen by, kjenne på dens energier, der er det masse historie... Virkelig spennende by, anbefales :)

Så kom kurshelgen, jeg var utrolig spent, og jeg ble møtt av 13 herlige damer som har satt spor i mitt hjerte. En utrolig koselig helg som gikk altfor fort, men jeg sitter igjen med nye vennskap og masse minner som jeg tar med meg videre på reisen og gleder meg masse til vi sees igjen.
På søndagskveld fikk jeg endelig møte vakre Vivian, en herlig dame, som jeg bare kjente igjen sjelsmessig.. Ei dame med futt og glede :)


Og nå sitter jeg i Stryn og koser meg masse, og i morgen kveld/natt reiser jeg videre til Trondheim der jeg skal møte mange herlige mennesker :) Endelig skal jeg få treffe min sjelesøster Åshild-Irene også for første gang :) Weeeeeee.....
Og på fredagskveld ankommer engelen min Elisabeth i Trondheim også :) Alternativmesse i helgen, og ett par dager i neste uken for å utforske Trondheim :) Im blessed :) Bakklandet her kommer jeg endelig tilbake.....

Så det er de små ting som betyr masse, de gir så mye :)

Ta vare på de små øyeblikk, lev i nuet og vær deg :) Det er lykke det :)
Ønsker deg en magisk dag:)
Og husk.. Du er verdifull og unik :)

Carpe Diem
Martemor på tur ;)

2 kommentarer:

  1. Glæde me te du kjæm opp te trondheim.... miss you :)

    SvarSlett
  2. Jaaaaaaaaaaaaaaaa Jill :) gleda me masse <3 weeeeeeee

    SvarSlett