søndag 20. mars 2011

Tanker........


Jeg fant noe i går på Fb sin side, der sto det.....

"Klarsynte, healere og åndelige veiledere og lignende åndelige budbringere blir ofte omtalt som spesielt begavede mennesker. - Mennesker som er spesielle, og mange ser på seg selv som spesiell. Det er ikke sånn.Det er bare det at klarsynte, healere og åndelige veiledere husker kraften sin:Kraften som alle mennesker bærer. Alle er kilden.Ingen er spesielle. Vi er alle like!!.
Fine sterke ord fra (S.R. -Livsfokus)"

Og det er mye sannhet i det,... Fordi alle mennesker kan noe... Uansett hva det er... Vi er like.. Og vi trenger hverandre, for noen har mere kunnskap i den ene ting, mens andre har kunnskap i noe annet, og når man setter dette sammens så blir det en helhet....
Vi er kommet ned på jorden, og vi er fra en og samme kilde..... Og vi har ett oppdrag inni oss, å forstå kjærligheten og den vi er som sjel......
Vi er alle like......

Jeg tror også når man utvikler evnen til å se, forandrer du måten å betrakte verden på, og du forandrer deg selv samtidig. Du blir fascinert av det som er rundt deg, og stiller deg mer undrende til verden og universet.......


Det jeg håper på at folk skal se på hverandre med kjærlighet, og det trenger Moder Jord for tiden..... Man ser ut i verden, det er kaos..... Folk beskylder hverandre, det er krig, naturkatastrofer.... Nå er det på tide med kjærligheten....
Ta hverandres hender å gå sammens..... Vi er ett...

Ja nå skal jeg avslutte min lille tankeboks, og gjør meg klar til å møte verden :)

Ha en flott søndag :)

Og husk..... DU er verdifull og unik

Peace & Love
Martemor :)

4 kommentarer: