lørdag 12. mars 2011

Om å drømme :)


Ja da har jeg fått meg blogg....
Litt ny erfaring for meg, prøvde meg for over ett år siden, men ble lagt i glemmeboksen.. Nå skal jeg bli flinkere :)

Jeg er en drømmer, og drømmer er godt, for de kan bli til virkelighet, bare så lenge du har tro på dine drømmer og at du vil gjøre noe med de :)

Det har jeg gjort det siste halvåret. Flyttet til Tromsø, gjør ting som jeg ikke ha gjort før..
Og det er herlig, befriende...:)
Mange som har spurt meg hvorfor jeg flyttet nordover, og ikke sørover...... Jeg er som kjerringa mot strømmen... Går andre veier, når jeg blir stor da skal flytte sørover til varmen.. Jepp ut av norges land og inn i jungelen, men før det så skal jeg oppleve mektige Norge..... :)

Det er ikke så lenge siden jeg var i Harstad og fikk møte noen vakre herlige mennesker som har satt spor i hjerte mitt... Og snart skal jeg reise til Bergen å møte nye mennesker :) Tenk hvor heldig man er, å bli kjent med så mange vakre herlige sjeler :) jeg er velsignet :) Facebook har virkelig knytt mange vennskap og drømmer, det kan jeg virkelig signere på :)
Jeg ser så frem til å komme til Trondheim (byen i mitt hjerte), og være der i noen dager med gode venner.... Sitte på Bakklandet, drikke ei pils og spise svele.. Ja jeg vet det høres rart ut, men det er en tradisjon.. Men drar aldri fra Bakklandet uten å inntatt svele og øl på skysstasjonen :)
Og bare nyte tiden, ta bilder, få ideer til nye maleri... Ja jeg gleder meg til min reise jeg skal på den 23 mars... Skal skape litt drømmer, og nye vennskap :)

Lev i nuet, og bare vær deg.. Det er det beste som fins...
Tenk at det finnes bare en av deg i hele universet... Du er helt unik og verdifull....
Så vær stolt av den du er :)
Ha en fantastisk Lørdag.. Snart skal jeg og lilleknerta til byen og bare være :)

Peace and Love

2 kommentarer:

  1. Så koselig at du blogger, Marte :o)
    Kjempegla førr at du e kommet inn i livet mitt, snuppa!!!

    Glede mæ te næste kurs!

    *hjerteklæmma*

    SvarSlett
  2. Åååååå du er nå bare verdens beste du <3
    Er så glad for at du også har kommet inn i livet mitt :)

    Ja i dag skal jeg blogge mere... Har mye i hode.....

    *hjerteklemmer*

    SvarSlett