tirsdag 24. januar 2012

Gjenbruk og skaperglede :)

Hei igjen.....

Nå har jeg lovet meg selv at jeg skal bli mye flinkere å blogge
, og nå vet jeg hva jeg skal bruke
bloggen min til...... Her blir jeg å legge ut litt interiør tips, kunst og andre ting.

Jeg er veldig på ordet GJENBRUK... Man kan lage så mye fint av gamle møbler og ting, og det blir sin egen stil... Jeg løper heller på loppemarked og brukthandlere å finne skatter, enn å dra på dyre interiør butikker..... Finn.no bruker jeg også masse, og har fått tak i masse fine ting og møbler for en veldig billig penge. Her er det bare å bruke fantasien.
Kommer til å legge ut bilder og hvordan man lager ting for en billig penge :)

Kommer gjerne med tips og ideer til meg, blir kjempe glad :)

I morgen skal jeg sette i gang å ordne de tre dynamittkassene som står her og
venter.... Har tenkt å lage skap av dette... Så det skal bli interessant å prøve seg på.
Og jeg lover å legge ut bilder av det jeg lager og prøver meg ut på :)

Det er litt over en mnd siden vi flyttet inn i ny leilighet. Og her har jeg holdt på å styret og ordnet for å få den stilen jeg liker veldig godt (Shabby chic /vintage) for en billig penge... Var så heldig å finne en del funn på butikken kremmerhuset, det var salg og da kan man gjøre noen gode varp.... Klarte også å finne meg en sofa på brukthandel for en veldig billig penge..... Lys og fin. Pluss et hvit kjøkkenbord som man kan forlenge.

Nei nå skal jeg hive meg i gang å kikke litt på ideer til morgendagens sysler :)

Kos dere med bildene :)

Hjerteklemmer fra Marte









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar