mandag 30. januar 2012

Morsomme puter :)

Jeg elsker å drive med kreative ting, prøvevmeg på alt som er mulig.. Og ser mulighet i det meste av ting jeg kommer over, både ute og på loppiser...... Har mange ideer i hode.. Skulle egentlig ha hatt et stort lagerrom der jeg kunne ha hatt hobbyverksted. Men den kommer nok....

I går lagde jeg puter til meg selv og bestaste mi.
Dette skulle alle hjem ha hatt..........!!!!

Mr.Right and Mrs. Always Right :)

Dette ble første prøven av putene , men ble fornøyd, og det ble hun som fikk putene også.
Så jeg får se om jeg får tak i litt mere stoff og div, så skal jeg begynne å lage litt morsomme og koselige puter med visdomsord på.

Nei nå skal jeg gjøre meg klar, skal ut på tur. Tar med meg kamera mitt, pluss øynene opp for gamle skatter som kan fikses ordnes med.

Ha en vakker Tirsdag.

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar